EŞİME YENİ YIL HEDİYESİ PANO

Eşime, yılbaşında kendi yaptığım bir hediyeyi vermek istedim. Konu aynı anda hem Atatürk, hem de Galatasaray olunca, çok özenle yapmaya çalıştığım bir pano oldu.

Poster Galatasaray dergisinin içinden çıkmıştı; saklamışım. Atatürk'ün imzası var:) " Galatasaray'a..." diye.. Bundan güzel hediye mi olur?

Posteri A4 boyutuna küçülttürüp fotokopisini aldım.
Fon daha büyük; metal çerçevesini çıkarıp, "ben bunu kullanırım" diye ayırdığım ahşap bir plaka.
Ahşap plakayı şöyle bir zımparalayıp, beyaz astar attım.
Ortalayarak fotokopiyi yapıştırdım.
Boş kalan beyaz kenarları , azıcık da resmin içine doğru gölgelendirerek, ponponla siyaha boyadım.
 Sonra da, bulaşık süngeri kullanarak, metalik gümüş boya ile doku verdim.
En sonunda da, şablonla desenleri hallettim.
Küt uçlu fırçanın yarısına siyah, yarısına gümüş renk yüklediğim için, istediğim gibi gölgeli oldu. Son rötuş da mat vernikle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder