ESKİ ÇAMLAR BARDAK, ESKİ BARDAK ŞAMDAN OLDU

Yok, şamdan filan olmadı; buna mumluk denir. Tekerleme gibi oldu; başlığı öyle atayım, dedim.

Takım arkadaşları tuzla buz olan su bardağım, benim deneysel çalışmalarıma konu mankeni olmak üzere, dolabın arkalarından çıkarıldı. Esas oğlan bardağım, esas kız ise, buzlu cam boyası.
Önce bardağı ponpon süngerle iki kat buzlu cam boyası ile boyadım.
Minik pembe güllerim iki buket. Her bir buketteki gülleri tek tek ayırıp, uçlarını kestim. Bardağın altına, silikon ile saplarından, aralarında hiç boşluk kalmayacak şekilde yapıştırdım. Bir sıra gözüme az göründü; bir sıra daha yaptım.
 
 
  İlk fotoğrafta, malzemeler arasında gördüğünüz kağıttan bardak altlığı da, güllerin rengini çok ortaya çıkarmadığı için, koyu renk keçeden aynı boyutta daire kesip, mumluğumun altına koydum.
 
Bardağı biraz daha süslemem gerektiğini düşündüm; elimin altında cam boncuklar vardı - hani şu vazoların içine attıklarımızdan. Onları da sadık yârim silikonla hallettim :)
Son aşama tabii ki içine yerleştiriliveren vanilya kokulu bir küçük mum.
Pek romantik, pek bi bahar bişey oldu bu.
Ortalığa atsam ben bundan üç beş tane:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder