HER EVDEN GANİMET TOPLUYORUM

Ev gezmelerinden mutlaka bir ganimet ile dönüyorum. Neredeyse kaçırır gibi aldıklarım oluyor :) Bu seferki ganimetim hasır bir sepet. Bir de mermer parçası... Kılık değiştirdiler ve kendi evlerine bambaşka halde dönecekler..
 Hasır sepetin her tarafını beyaz sprey boya ile boyadım. Kapağı da koyu yeşile boyadım. 
Zilli'nin kalite kontrolünden geçirildi (!)
 Yanlarına peçete yapıştırdım. Burası bence önemli, çünkü peçeteleri önce çok az nemli bir süngerle yerlerine alıştırdım; hasırları iyice kavramalarını sağladım.Daha önce hiç böyle bir uygulama yapmamıştım; iyi yapışmasında faydası oldu. Bu aşamadan sonra tutkalı kullandım.
İçinin kumaşı ise, deneme yanılma yoluyla prova edilmiş; biçilmiş, benim gibi dikiş bilmeyenler için icat edilmiş olan ve tarafımdan çoook sevilerek kullanılan kumaş yapıştırıcısı marifeti ile, son şekli verilerek sepete yerleştirilmiştir.
Puantiyeler kulak çubuğu ile...






Kağıt ağırlığı veya kapıönü ağırlığı olarak kullanılacak mermercik ise böyleydi:
 Peçete , azıcık da altın renkli boncuk boya ile böyle oldu. Verniklendi ve altına da keçe yapıştırıldı.


Sepetini bana ( mecburen) teslim eden Feyza'ya bir sürprizim daha var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder