KENDİ KENDİME AHŞAP BOYAMA

Ben ahşap boyamaya yaklaşık bir buçuk sene önce merak saldım. Daha önce zannederdim ki, sırf tepsi boyanıyor.. Bilmiyorum tabii, merak da etmemişim. Daha önce kime sorsam ne yapıyorsunuz, diye; "işte, tepsi falan boyuyoruz.." diyorlar. Nereden estiyse bir gün internetten bakıp, araştırınca bu işin bu önyargıyı hiç de hak etmediğinin farkına vardım. Artık ahşap boyamanın sınırsız dünyasında kayboluveriyorum. Kursa da gitmedim. Gitmeyi istiyorum aslında ama, pek kıpırdayasım yok. Internet , merak edenler için sonsuz bir soru-cevap ormanı. Yerli yabancı pek çok site gördüm, fotoğraf ve videolardan çok faydalandım, daha fazla öğrenmeye çalıştım ve daha da öğrenmek için deli oluyorum..

Bu meşgalelerin en güzel , en zevkli yanı yaratıcılığın sınırsız olması. Mesela, döne döne değişik kutular çıkartıyorum ortaya.   Resimleri internetten buluyorum; flashdiske yükleyip fotokopisini alıyorum. Gerisi allama, pullama. Bir kaç örnek sunayım istedim:

Dantel, dekupaj tutkalı ile, inci boncuklar silikonla yapıştırıldı. 


Mesela, üşenmedim, bu kutunun kenarlarını mermer görünümlü boyadım. "Nasıl" için buraya bakabilirsiniz..

Püsküllere dikkat !! "Seviyorum işte, elimde değil" :)


Bu tatlı tombulların olduğu kutu ufak çapta bir skandal. Menteşeleri boyamadan önce söküyorum ya;  sen kalk, resmi ters taraftan kapağa yapıştır. Menteşe delikleri yanlış tarafta kalmış :( Bu kutu sağdan değil, soldan açılıyor...

Efenim, kutumuzun kenarları da budak aparatıyla dokulandırılmış olup, bir çok öğretici videodan, mesela sırf şurayı defalarca seyretmişliğim vardır.
,
Öğrenmek çok güzel. Bilgisini paylaşanlara bir kez daha teşekkürler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder