ESKİ TAVANIN SAAT HALİ

Postlara ara verdiğim sürede boş durmadım, demiştim ya; bu da onlardan biri işte.

Eski tavamı, atsam mı, Migros'a gidip yenisiyle değiş tokuş mu etsem diye düşünürken, kendime geldim. Atmak yasak ! Yenisini alsam, yeni bir tavaya ihtiyacım yok şimdilik; dolapta boş boş duracak. En iyisi, bu arkadaş boş durmasın da, hiç olmazsa saati göstersin istedim.

Tavamızı tam ortasından,  "Neden ama? " bakışları ile, ama "Vardır bir bildiği" olgunluğuyla soru sormadan delen beyefendiye teşekkür ediyoruz . Sonra, ponpon fırçayla beyaza boyuyoruz iki kat.. Sonra da peçetemizi yapıştırıveriyoruz . Sprey vernikle parlatıp cilalıyoruz. Saat mekanizmasını da taktık mı, bir tek guguğu eksik kalıyor:)



2 yorum:

  1. Ben bunu iki kere denedim. İlk başarısızlığımı tavanın ortasının oval olmasına bağladım. Ama ikincisi de başarısız olunca uygun saat mekanizmayı bulamamaya (ki 2 tane farklı mekanizma denedim) bağladım. Hasılı başarılı olamadım tava konusunda. Halbuki çok da güzel bir proje. Sizi tebrik ediyorum bu açıdan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Ben de sizin yaptıklarınızı çok beğeniyorum. Kolay gelsin..

    YanıtlaSil